Мектеп миссиясы

Жоғарыбілікті, құзіретті, денсаулық сақтау саласындағы жан-жақты білімді мамандардың,медициналық ғылым меңгергеніргелі түсіністік пен, қазіргі заманғы әдістері мен және технологияларымен; халықтың денсаулығын жақсарту жәрдемдесетін, 21 ғасыр сын ескере отырып.

Мектеп көрінісі

Медициналық мектеп, білім беру бағдарламаларын жоғары сапасы мен өзектілігі арқылы танымал, денсаулық сақтау жаңа ұрпақ көшбасшы дайындау, бәсекеге қабілетті және бүкіл әлем бойынша сұранысқа ие.

Мектептің орны (ғимарат, еден, бөлме саны)

Ректорат ғимаратының оң қанаты, 1 этаж, 101, 103, 109 кабинеттері

Тарихы

Халықаралық медицина факультеті 2016 жылдың 6 қазанында ашылған.

Специальности школы (Название образовательных программ бакалавриата, магистратуры, докторантуры, интернатуры и резидентуры в школе + официальный документ в PDF-формате. Например – 5В110200 – «Общественное здравоохранение»)

Ағылшын тілінде оқытылатын медицина бакалавры (МБ) (english).

5В130100 «Жалпы медицина» мамандығы

Описание специальностей бакалавриата, магистратуры, докторантуры, интернатуры и резидентуры в школе (кратко объяснить кого готовит школа по отдельно взятым специальностям, сколько лет идет обучение, кем станут выпускники школы и т.д.)

МБ бағдарламасы ҚазҰМУ-дың Халықаралық медициналық факультетінің 5-жылдық күндізгі бөлімінен тұрады. МБ бағдарламасы медицина бакалавры біліктілігін кәсіби қызмет үшін барлық қажетті құзыреттермен тағайындау бағдарламасы болып табылады. Соңымен бірге, бағдарлама тағылымдамадан кейінгі кәсіби білім беруді  жалғастыру үшін және арықарай дипломнан кейінгі медициналық білім мамандықтары бойынша интернатурада және резидентурада немесе ғылыми және педагогикалық бағыттар бойынша магистратурада оқу үшін негіз болып табылады.   МБ бағдарламасы ҚазҰМУ-нің оқу процесіне танылған халықаралық медициналық мектептердің озық тәжірибесін енгізу мақсатында жасалды және құзыреттілік тәсіліне негізделген.

ХМФ-нің студенттері жалпы білім беру, базалық және клиникалық пәндерді алғашқы 5 жылда оқу бағдарламасына сәйкес білім алу керек. ХМФ студенттері оқудың 1-2 курстарында жалпы білім пәндерің және адам ағзасының қалыптасуы және өркендеу негіздерін үйрететің пәндерді меңгереді.

3 курс бағыты ағзалармен жүйелердегі патологиялық үрдістерді зерттеуге және клиникалық ойлаудың бастапқы дағдыларын интеграциялық түрде игеруге арналған. 4-5 курс міндетті түрде терең қажетті клиникалық пәндерді оқып үйренуге және 5-ші курсқа селективті таңдауға бөлінеді.

Әрбір келесі курсқа өту үшін студенттер оқу жылының қорытындысы бойынша өтпелі баллдар жинауы керек.

МБ  (english) оқу бағдарламасының нәтижелері

  • Организмнің типтік құрылымы мен функцияларын молекулалардан ағзалардың жасушаларына дейін және бүкіл организм деңгейінде егжей-тегжейлі білу;
  • Негізгі патологиялық процестер мен олар тудыратын биологиялық зақым туралы білімдерін қолдану;
  • типтік, ағымдық және жастық аспектілерінде ең көп таралған соматикалық аурулары бар науқастарды зертханалық-аспаптық тексеру арқылы клиникалық симптомдар мен синдромдарды анықтау және түсіндіру;
  • жиі шұғыл және өмірге қауіпті жағдайларда медициналық көмек көрсету;
  • нақты науқасты емдеуге жеке көзқарасты қамтамасыз ету үшін клиникалық білімді және дағдыларды интеграциялау;
  • диагностика тәсілдерінің ұтымдылығын және дәлелді медицина принциптерін талдау негізінде кәсіби шешімдер қабылдау;
  • этика және деонтология қағидаларына сәйкес емдеу мен диагностиканың тиімді қарым-қатынасы үшін адам мінез-құлқының негізгі принциптерін білу;
  • пациенттің психологиясын, мәдени мен нәсіл ерекшеліктеріне байланысты өз білімін қолдану;
  • диагностикалық, емдеу процесін ұйымдастыру және басқару, командада жұмыс істеу дағдылары болу керек;
  • адам, отбасы және популяциялық денсаулық үшін салауатты өмір салтын қалыптастырудың принциптері мен әдістерін білу;
  • алдын алу мақсатында денсаулық пен ауруды анықтайтын бірқатар факторларды білу;
  • кәсіби құндылықтарды, оның ішінде альтруизм, қайырымдылық, эмпатия, жауапкершілік, адалдық, құпия сақтау қағидаларын қалай көрсету керектігін білу;
  • дәрігерлер мен науқастардың құқықтары, міндеттері және құқықты қорғау тәсілдерін білу, сонымен бірге кәсіби қызметте баланы науқас ретінде қорғау;
  • барлық кәсіптік қызметте өздерінің білімі мен дағдыларын жетілдіруде үздіксіз кәсіптік оқыту қажеттілігін көрсету;
  • ғылыми зерттеу дағдыларын көрсету, жаңа білімге ұмтылу және басқа адамдарға білім беру